feedback company

Sundstabacken 10, STOCKHOLM

Läs mer om Skanstull Marin

Claes U

Claes U tycker:

"Jag lämnade in min båtmotor på service innan midsommar 2011. Efter ungefär två månader började jag undra vad som hänt eftersom jag inte hört ett pip f ... "

Sea Force One

Arholmavägen 8, ENEBYBERG

Läs mer om Sea Force One

Mikael

Mikael tycker:

"Har de senaste 2-3 åren provat olika RIBar från Sea Force One och jag kan bara konstatera att båtarna står i en klass för sig (snygg design, funktione ... "

Erlandsons Brygga

Karlsrogatan 1, SOLNA

Läs mer om Erlandsons Brygga

Patrik R

Patrik R tycker:

"Här finns det mesta, men det är oftast lång väntetid om man vill få hjälp med något men de är oftast kunniga när man väl får hjälp. "

Marindepån Dalarö

Brädgårdsvägen 4, LIDINGÖ

Läs mer om Sjöboden Jollesport Beslag och Färg AB

Patrick L

Patrick L tycker:

"Mycket bra sortiment och kunskaper. Väldigt engagerad personal och god service! "

AB Sjöbergs Marin & Motor

Fräsarvägen 2, SKOGÅS

Läs mer om AB Sjöbergs Marin & Motor

Micke

Micke tycker:

"Snabba, kunniga och väldigt hjälpsamma! "

Seasea Båttillbehör AB

Hamnvägen 8, TÄBY

Läs mer om Seasea Båttillbehör AB

Sophie L

Sophie L tycker:

"SeaSea butiken i Täby har det perfekta läget alldeles i närheten av hamnen. Otroligt trevlig och proffsig personal och man får alltid den hjälp man be ... "

Norberg & Nilsson Båtar och Motorer

Seglargränd, NYNÄSHAMN

Läs mer om Norberg & Nilsson Båtar och Motorer

Harry B

Harry B tycker:

"En katastrof sett ur ett kundperspektiv. Taxi på 1970-talet hade rappare telsfonservice än vad man erbjuder här. Det skiftar i bemötandet förstås. ... "

Flipper Marin

Hamnvägen 8, TÄBY

Läs mer om Flipper Marin

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret