feedback company

Läs mer om Konditoriet Nynäshamn

1 reco

Malin S

Malin S tycker:

"Mycket trevligt konditori med många härliga bakverk och bröd av alla olika sorter. Trevlig personal och även väldigt trevliga ägare. "

E.m. Glass & Bageri

Hacktorpsvägen 40, NYNÄSHAMN

Läs mer om E.m. Glass & Bageri

1 reco

Frida F

Frida F tycker:

"Jättegod glass! Glass som smakar som den ska, med mycket grädde och många olika smaker. Chockladsmaken är jättegod, och de har även spännande smaker s ... "

Rönn Bageri & Konditori

Cafe Snäckan i Nynäs KB

Järnvägsgatan 2, NYNÄSHAMN

Läs mer om Cafe Snäckan i Nynäs KB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret