feedback company

Flöjelbergsgatan 24, MÖLNDAL

Läs mer om Hedin Bil AB

Safa H

Safa H tycker:

"bättre service få man ingen stans. alla verkstäder borde ta efter Hedinbil. mkt kunnig och trevlig personal "

Bilia Fordon AB

Jolengatan 15, MÖLNDAL

Läs mer om Bilia Fordon AB

Bengt L

Bengt L tycker:

"Jag har servat min Ford där i många år, och det har varit bra. Dessutom så har dom två ggr, servat min bil omgående, då det har strulat. Inget att anm ... "

Förenade Bil i Göteborg AB

Göteborgsvägen 133, MÖLNDAL

Läs mer om Bilexa i Göteborg AB

Anette P

Anette P tycker:

"Servicen var bedrövlig, fick åka tillbaka två gånger efteråt. Dem hade bla glömt byta lampor på bilen trots att ena var trasig. I samma veva så har de ... "

Auto-Agentur i Mölndal AB

Möbelgatan 11, MÖLNDAL

Läs mer om Auto-Agentur i Mölndal AB

Fredrik

Fredrik tycker:

"Personlig och professionell service, ärliga och bra personer som gör det som är överenskommet och frågar först om det dyker upp något efter hand. Inga ... "

Hedin Göteborg Bil

Taheri, Daryosh

Stenbrogatan 3D, MÖLNDAL

Läs mer om Taheri, Daryosh

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "bilar, mölndal". Vi hjälper er gärna att hitta rätt bilverkstad - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi med rekommenderade bilverkstäder

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Bilar i Mölndal

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Supernöjd med både den personliga servicen som med hur bra de fixade min krockskadade. Rekommenderas varmt. :-)”

Magnus A anlitade Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

“Sökte hjälp för ett problem som en annan bilverkstad inte kunde fixa. Fick en tid inom en halvtimme. Det visade sig vara ett mycket enkelt fel som löstes på fem minuter.”

Gustaf B anlitade Brav Bilservice

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar