feedback company

Vigfastgatan 5, LINKÖPING

Läs mer om Biva

Anna A

Anna A tycker:

"Helt värdelös verkstad. Lämnar aldrig in min bil här igen. "

Engströms Bil AB

Roxtorpsgatan 2, LINKÖPING

Läs mer om Engströms Bil AB

Sandra N

Sandra N tycker:

"Denna bilaffär är mycket bra, man hittar bilar med alla dess märke och och till vettiga priser. Jag är inte någon "hejare" på bilar men har liksom fas ... "

Forema Bil

Svedengatan 4, LINKÖPING

Läs mer om Forema Bil

Myrto V

Myrto V tycker:

"För er som äger en ford kan ni hitta hjälp och råd hos Forema AB. De är mycket hjälpsamma och trevliga. "

Åma Maskinservice

Finnögatan 12, LINKÖPING

Läs mer om Åma Maskinservice

Patrik W

Patrik W tycker:

"En verkstad med mycket hög kunskap och hög servicekänsla, rekommenderar gärna detta företag till andra! "

Askling Bil

Fröstorpsgatan 2, LINKÖPING

Läs mer om Askling Bil

Peter A

Peter A tycker:

"Toyotas märkesverkstad i Linköping. Utmärkt service och riktigt billiga. Dom blir billiga efterssom dom är så snabba och kunniga på Toyotas bilar. Har ... "

Automobilplåt i Tornby AB

Attorpsgatan 23, LINKÖPING

Läs mer om Automobilplåt i Tornby AB

Magnus T

Magnus T tycker:

"nu är det förvisso ett år sedan jag hade behov av Automobilplåts tjänster, men hoppas verkligen inte de har förändrats. Trots att det var galen högsäs ... "

Bilbyter

Bonnorpsgatan 2, LINKÖPING

Läs mer om Bilbyter

Andreas L

Andreas L tycker:

"Snabb och personlig service, fick hjälp anpassad till min situation och ett bra pris. De gjorde verkligen allt de kunde för att hjälpa mig och vår lil ... "

Tage Rejmes i Linköping Bil, Försäljning + Bilskad

Vigfastgatan 1, LINKÖPING

Läs mer om Tage Rejmes i Linköping Bil, Försäljning + Bilskad

Gunnar J

Gunnar J tycker:

"Var inte riktigt ärlig om bilens fel & brister när jag ringde. Trots att jag uttrygligen sa till att jag vill ha ett ärligt svar då man ibland åker lå ... "

AB Lackverkstan i Linköping

Gottorpsg. 18, LINKÖPING

Läs mer om AB Lackverkstan i Linköping

Tommie Thoréns Bilservice

Finnögatan 5A, LINKÖPING

Läs mer om Tommie Thoréns Bilservice

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Bilhandlare, Linköping(kommun)

Andra städer i länet
Söker du efter "bilhandlare" i Linköping? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "bilhandlare" i Linköping och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "bilhandlare" i Linköping innan du bestämmer dig.