feedback company

Skyttbrinksvägen 22, TUMBA

Läs mer om Billackeringsbolaget Connyeriksson AB

Thomas e

Thomas e tycker:

"En lackfirma som kan lyssna på kunden och leverera det man vill ha inte nödvändigtvis det man "tror" att man vill ha,dessutom punktliga i leveranserna ... "

Ok Detaljhandel, OKQ8 Fittja

Tegelbruksvägen 1, NORSBORG

Läs mer om Ok Detaljhandel, OKQ8 Fittja

Rachid A

Rachid A tycker:

"Okq8 Fitja, Oseriös och otrevlig personal! "

Mekonomen Huddinge (Flemingsberg)

Sågstuvägen 3A, HUDDINGE

Läs mer om Mekonomen Huddinge (Flemingsberg)

Pille K

Pille K tycker:

"Dyrt och kommer efteråt med dyra priser utan att varna. Lovades lånebil, men hade ingen inne fast hade speciellt bokat. Rekommenderas inte. "

Segeltorps Billackering B Karlsson & Son HB

Södra Glasmästeriet

Tunavägen 38, TUMBA

Läs mer om Södra Glasmästeriet

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "billackering, botkyrka". Vi hjälper er gärna att hitta rätt lackverkstad - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast med rekommenderade lackverkstäder

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Billackering i Botkyrka

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar

Taggar för Billackering, Botkyrka

Andra städer i länet
Är det billackering i Botkyrka du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat billackering i Botkyrka, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Botkyrka anknutna till billackering.