feedback company

Argongatan 32, Mölndal

Läs mer om Mechanum Mölndal

Anders B

Anders B tycker:

"Strålande mottagande från först telefonkontakt för bokning till avhämtningen. Så olik alla andra service ställe jag lämnat min bilar på under åren. "

Quality Car Service i Mölndal AB

Möbelgatan 11, MÖLNDAL

Läs mer om Quality Car Service i Mölndal AB

Frans J

Frans J tycker:

"Väldigt bra kundmottagande, och väldigt duktiga på Amerikanska bilar. Skulle lämna min bil på service, ringde och dom sa att jag kunde komma nästa ... "

Recond City Mölndal

Flöjelbergsg. 14, MÖLNDAL

Läs mer om Recond City Mölndal

Marie B

Marie B tycker:

"Väldigt duktiga killar. Gediget hantverk och mycket kunskap. Har även väldigt bra service, hämtar och levererar bilar kostnadsfritt. Rekommenderas var ... "

Kokens Bilverkstad

Kungsbackavägen 119, MÖLNDAL

Läs mer om Kokens Bilverkstad

Tobis k

Tobis k tycker:

"Lämmnade in bilen (Saab) Han skall vara saab specialist så inga problem tänkte jag. Tog dit bilen då servoröret läckte. Han sade att han skulle kolla ... "

Auto-Agentur i Mölndal AB

Möbelgatan 11, MÖLNDAL

Läs mer om Auto-Agentur i Mölndal AB

Fredrik

Fredrik tycker:

"Personlig och professionell service, ärliga och bra personer som gör det som är överenskommet och frågar först om det dyker upp något efter hand. Inga ... "

Bilia Fordon AB

Jolengatan 15, MÖLNDAL

Läs mer om Bilia Fordon AB

Bengt L

Bengt L tycker:

"Jag har servat min Ford där i många år, och det har varit bra. Dessutom så har dom två ggr, servat min bil omgående, då det har strulat. Inget att anm ... "

Familjen Jadermark AB, Statoil

Nedanvägsg., MÖLNDAL

Läs mer om Familjen Jadermark AB, Statoil

Anders K

Anders K tycker:

"Butiken ligger bra till, något få parkeringar i direkt anslutning till ingången. Tankar man är det gott om plats och utanför är det rent och snyggt. S ... "

el & Alltjänst S.a. Karlsson

Bromsrenovering P.f

Krokslätts Parkgata 14, MÖLNDAL

Läs mer om Bromsrenovering P.f

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "bilmekaniker, mölndal". Vi hjälper er gärna att hitta rätt bilverkstad - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi med rekommenderade bilverkstäder

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Bilmekaniker i Mölndal

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Supernöjd med både den personliga servicen som med hur bra de fixade min krockskadade. Rekommenderas varmt. :-)”

Magnus A anlitade Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

“Sökte hjälp för ett problem som en annan bilverkstad inte kunde fixa. Fick en tid inom en halvtimme. Det visade sig vara ett mycket enkelt fel som löstes på fem minuter.”

Gustaf B anlitade Brav Bilservice

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar

Taggar för Bilmekaniker, Mölndal

Andra städer i länet
Söker du efter "bilmekaniker" i Mölndal? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "bilmekaniker" i Mölndal och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "bilmekaniker" i Mölndal innan du bestämmer dig.