feedback company

Hamringevägen 1, TULLINGE

Läs mer om Tmh Bilskadecenter Autoexperten

Lilian S

Lilian S tycker:

"Trevligt bemötande, anpassat tiden efter kunden. Reparation av trafikskada. "

Lövdalens Bil

Häradsvägen 121, SEGELTORP

Läs mer om Lövdalens Bil

Kermit M

Kermit M tycker:

"Se upp så ni inte talar med fel person bara - det misstaget gjorde jag. Visade sig att den gubben jag snackade med bara gör lite svartjobb på fritiden ... "

Tullinge Bilservice AB

Huddingevägen 425, TULLINGE

Läs mer om Tullinge Bilservice AB

Bo N

Bo N tycker:

"Jag har bara haft bra erfarenheter av Tullinge bilserice. Bra jobb samt betydligt billigare en vad Svenska Bil var när jag fick motorras på min 95:a "

Bilspecialen i Huddinge AB

Sågstuvägen 3, HUDDINGE

Läs mer om Bilspecialen i Huddinge AB

Isam Bilverkstad

Värdshusvägen 26, NORSBORG

Läs mer om Isam Bilverkstad

Andreas E

Andreas E tycker:

"Snabb och smidig service av min bil. Hittade inte på en massa konstiga fel som behövde lagas. Låt dig inte skrämmas av den minst sagt skumma lokalen. "

M-J Recond & Polering

Bergfotsvägen 15, TUMBA

Läs mer om M-J Recond & Polering

Roger o

Roger o tycker:

"jätte bra och tryggt väldigt jästvänliga och serviceinriktade över förväntan det och väldigt tillmötes gående bra ocg miljön det fanns inget att sä ... "

Bilgiganten Eriksberg HB

Segersbyvägen 3 A, NORSBORG

Läs mer om Bilgiganten Eriksberg HB

Alf W

Alf W tycker:

"Rekommenderas verkligen trevlig personal väl utfört arbete snabba. Nöjd kund "

Sa & Sons HB

Brinkvägen 2C, TUMBA

Läs mer om Sa & Sons HB

sara s

sara s tycker:

"Bra service och snabb Jätte trevliga och väldigt hjälpsamma Mvh Recard "

Kw Bilservice i Stockholm

Kungens Kurvaleden 3, KUNGENS KURVA

Läs mer om Kw Bilservice i Stockholm

Robin

Robin tycker:

"Dålig audi verkstad, lämna inte in bilen hit!!!!!! "

L.s. Truck

Storskiftesvägen 111, NORSBORG

Läs mer om L.s. Truck

Andrée L

Andrée L tycker:

"LS, Truck AB i Tullinge. Ja vad ska man säga…. Den absolut sämsta tänkbara service.. Personen som driver detta bolag skickar inga vanliga faktur ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret
Denna sökning sponsras av:

Du har sökt "bilreparationer, botkyrka". Vi hjälper er gärna att hitta rätt plåt & lackverkstad - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast med rekommenderade plåt & lackverkstäder

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Bilreparationer i Botkyrka

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Företaget levde upp till min förväntan.”

Lars H anlitade Tumba Plåt & Bilverkstad

“Jobbet blev riktigt bra och landade under estimerat pris.”

Emil D anlitade Smartrepair

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar