feedback company

Tappvägen 34, BROMMA

Läs mer om Autocenter I Bromma

Camilla B

Camilla B tycker:

"När bilen skulle hämtas efter reparation gick det inte att låsa upp dörren.Dom på autocenter bröt sönder låset och vägrar att laga det pga att bilen ä ... "

Abbes Bilservice

Brommav. 2, SOLNA

Läs mer om Abbes Bilservice

Anders F

Anders F tycker:

"Fy fasiken. Lämnade in bilen strax innan midsommar för en enkel service (stifft,olja,filter) fick tillbaka bilen som gick urdåligt, lämna in igen dage ... "

Verksta´n Sbg

Råstensgatan 4, SUNDBYBERG

Läs mer om Verksta´n Sbg

Jan-Åke B

Jan-Åke B tycker:

"Kan rekommendera Simon alla gånger i veckan till alla som vill ha bra service, grymt bemötande och en person som vet vad han jobbar med! Så länge du ä ... "

Europeiska Motor, Huvudkontor

Madenv. 5, SUNDBYBERG

Läs mer om Europeiska Motor, Huvudkontor

Petter B

Petter B tycker:

"Svarar inte på mail om att boka tid för service. Har även försökt få deras uppmärksamhet via Facebook, utan framgång. Vill man inte kommunicera med ... "

Statoil Fuel & Retail Sverige

Centrumslingan 42, SOLNA

Läs mer om Statoil Fuel & Retail Sverige

Joakim B

Joakim B tycker:

"En bra mack med uthyrning av bilar och släp, färskt bröd för det mesta. Fin 95-oktanig. Vad mer kan man begära av macken? Synd bara att en liter mjölk ... "

Sveaplans Bil, Plåt och Lack

Ranhammarsvägen 13, BROMMA

Läs mer om Sveaplans Bil, Plåt och Lack

Ronald K

Ronald K tycker:

"Ytterst dåliga på att hålla angivna reparationstider. Svävande ursäkter "

Nygaards Bil & Motor

Oljemarks Bilfjädrar AB

Enköpingsvägen 80, SUNDBYBERG

Läs mer om Oljemarks Bilfjädrar AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret
Denna sökning sponsras av:

Du har sökt "bilverkstäder, sundbyberg". Vi hjälper er gärna att hitta rätt bilverkstad - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi med rekommenderade bilverkstäder

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Bilverkstäder i Sundbyberg

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Supernöjd med både den personliga servicen som med hur bra de fixade min krockskadade. Rekommenderas varmt. :-)”

Magnus A anlitade Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

“Sökte hjälp för ett problem som en annan bilverkstad inte kunde fixa. Fick en tid inom en halvtimme. Det visade sig vara ett mycket enkelt fel som löstes på fem minuter.”

Gustaf B anlitade Brav Bilservice

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar

Taggar för Bilverkstäder, Sundbyberg

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Sundbyberg är det som är bäst när det gäller bilverkstäder? Här tycker våra medlemmar till om företag i Sundbyberg de kommit i kontakt med när de letat efter bilverkstäder. Känner du till bilverkstäder i Sundbyberg kan du också tycka till.