feedback company

Rollsbovägen 42, KUNGÄLV

Läs mer om Komarkens Bilservice

Lars L

Lars L tycker:

"Mycket hjälpsam och trevlig personal. Extremt bra. "

Hagelings Bilservice

Viken 132, BOHUS

Läs mer om Hagelings Bilservice

Judith K

Judith K tycker:

"Otroligt duktig och kompetent. Bra service!! Rekommenderas varmt. "

Leifs Bilverkstad

Fågelstigen 46, KUNGÄLV

Läs mer om Leifs Bilverkstad

Anita W

Anita W tycker:

"Varning för detta företag. Ospecificerade fakturor och utför arbeten som inte beställts. "

Bilab Kungälv

Trollhättevägen 18, KUNGÄLV

Läs mer om Bilab Kungälv

Eddie p

Eddie p tycker:

"jag va med en vän och lämnade in hans audi där för några år sen för att byta huvudbromscylindern, vi lämnade in den med full tank(80 liter) och med st ... "

Kambiz Jalali Bilverkstad

Spadegatans Bilverkstad

Spadegatan 11, ANGERED

Läs mer om Spadegatans Bilverkstad

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "bilverkstad, bohus". Vi hjälper er gärna att hitta rätt bilverkstad - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi med rekommenderade bilverkstäder

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Bilverkstad i Bohus

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Supernöjd med både den personliga servicen som med hur bra de fixade min krockskadade. Rekommenderas varmt. :-)”

Magnus A anlitade Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

“Sökte hjälp för ett problem som en annan bilverkstad inte kunde fixa. Fick en tid inom en halvtimme. Det visade sig vara ett mycket enkelt fel som löstes på fem minuter.”

Gustaf B anlitade Brav Bilservice

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar