feedback company

Gränsgatan 11, ESKILSTUNA

Läs mer om Service-Team i Eskilstuna AB

Adrian

Adrian tycker:

"Har varit inne ett par gånger och det har alltid varit snabba reparationer och billiga priser. Är nöjd med denna verktstad.. "

Nya Tunby Rostskydd

Nedersta 6, VÄSTERÅS

Läs mer om Nya Tunby Rostskydd

Christina J

Christina J tycker:

"Instämmer med föregående talare. Alltid bäst, trevligast och mest hjälpsamma. "

Sharif, Mohamad

Salavägen 5, ENKÖPING

Läs mer om Sharif, Mohamad

Calle

Calle tycker:

"Väldigt bra och snabb service.Har tvättat min bil där i 3 år, gott resultat och bra priser. Rekommenderas "

Beckers Fordonsverkstad AB

Nystrandsg. 7, ESKILSTUNA

Läs mer om Beckers Fordonsverkstad AB

Linda J

Linda J tycker:

"Bra service, bra och trevligt bemötande. Rekommenderar starkt att lämna bilen på Beckers fordonsverkstad. :) "

AB Stjärncenter

Gjutjärnsgatan 12, VÄSTERÅS

Läs mer om AB Stjärncenter

J L

J L tycker:

"Ser prydligt ut med snygga skjortor och rena lokaler men totalt ointresserade av att hantera reklamationer. Verkstan krockade min bil och "stoppade se ... "

SU-Service

, NORBERG

Läs mer om SU-Service

Ingvar K

Ingvar K tycker:

"Vill man få sprutt på vad som helst skall man anlita Su-Service "

Börjes Rostskydd o. Service

Bastborreg. 4, VÄSTERÅS

Läs mer om Börjes Rostskydd o. Service

Mikael G

Mikael G tycker:

"Har anlitat dem till mina båda bilar med mycket gott resultat, äldsta för 12 år sedan och är fortfarande bra. "

Bil-Team i Eskilstuna AB

Gustafsvägen 7, ESKILSTUNA

Läs mer om Bil-Team i Eskilstuna AB

Helena P

Helena P tycker:

"Trevligt bemötande, håller tiderna och undersökande verksamhet om kunden är nöjd. "

Ronny Palms Bilservice AB

Österleden 2, VÄSTERÅS

Läs mer om Ronny Palms Bilservice AB

Mats W

Mats W tycker:

"Bra service och utmärkt bemötande. Extra plus för att man kan lämna och hämta på macken. "

Harbo Bilservice

Flobergavägen 7, HARBO

Läs mer om Harbo Bilservice

Anna B

Anna B tycker:

"Trevligt bemötande, kunnig bilmek. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret