feedback company

Hötorget 1, STOCKHOLM

Läs mer om Filmstaden Sergel

Per P

Per P tycker:

"Bra med en väldigt central biograf, dock så är det en majoritet av ungdomar som huserar i denna byggnad. Kan bli lite härjigt med så många ungdomar un ... "

SF Rigoletto

Kungsgatan 16, STOCKHOLM

Läs mer om SF Rigoletto

Pascal A

Pascal A tycker:

"Ny favoritbiograf, rejält ansiktslyft, nytillkommen VIP avdelning med egen bar (perfekt för afterworken) och grym ljud/bild. Bra SF "

SF Saga

Kungsgatan 24, STOCKHOLM

Läs mer om SF Saga

Tobias B

Tobias B tycker:

"Saga på Kungsgatan är verkligen som en Biograf ska vara. Riktigt trevlig personal och mysiga salonger utan ringande mobiltelefoner eller pubertala li ... "

Stockholms Filmfestival

Gamla Brogatan 19, STOCKHOLM

Läs mer om Stockholms Filmfestival

1 reco

Ylla M

Ylla M tycker:

"Stockholms Filmfestival som går av stapeln i november varje år är en riktig höjdpunkt för alla oss som älskar film. Här får man se allt som man önskar ... "

Skandia Teatern SF Bio

Drottninggatan 82, STOCKHOLM

Läs mer om Skandia Teatern SF Bio

1 reco

Anna H

Anna H tycker:

"Gillar denna biograf! Skiljer sig väl kanske inte så mycket från andra biografer, men personalen är verkligen jättetrevlig! Hit återkommer jag gärna! "

Sf Bio, Klarabiografen

Sergels Torg 3, STOCKHOLM

Läs mer om Sf Bio, Klarabiografen

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Biograf, Hötorget,stockholm

Andra städer i länet
Är det biograf på Hötorget du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat biograf på Hötorget, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag på Hötorget anknutna till biograf.