feedback company

Gruvv. 3, KIRUNA

Läs mer om Kirunabostäder AB

Johan L

Johan L tycker:

"bra service när dem väl dyker upp. Men annars så ser alla lägenheter ut som dem gjorde på 70 talet och det är gammalt och fult. Dem borde restauera al ... "

Profilreklam i Norden

Triangelvägen 3B, KIRUNA

Läs mer om Profilreklam i Norden

1 reco

Erik F

Erik F tycker:

"Scannar hemsidor och tvångsansluter folk till deras reklam. Riktigt oseriöst. "

Hotel Arctic Eden AB

Hermelinsgatan 10B, KIRUNA

Läs mer om Hotel Arctic Eden AB

1 reco

Andreas E

Andreas E tycker:

"Detta gäller restaurangen. Katastrof. Fullkomligt uselt. Vi var ett sällskap på 7 personer som åt olika rätter, efterrätter och olika viner. ... "

Gmk Fastighets

Kiruna Stål Fastighets AB

Ställverksvägen 12, KIRUNA

Läs mer om Kiruna Stål Fastighets AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret