Logga in med Facebook

Bli medlem med Facebook

Skapa ett Reco-konto

Bostadsrätter Stockholm,västertorp

Värdera din bostad med våra fastighetsmäklare

• Fyll i uppgifterna om ert nuvarande boende
  • Våra mäklare återkopplar och bokar upp en värdering
  • Efter att mäklarna har värderat er bostad väljer ni själva hur ni vill gå vidare

Värdera din bostad kostnadsfritt

Tjänsten är helt kostnadsfri och utan förpliktelser mot våra recommenderade leverantörer

Kvadratmeter:

Kontakta mig på:

Namn:

E-post:

Mobil:

Våra tjänster är gratis och vi behandlar dina uppgifter konfidentiellt.

Vi har 13 Bostadsrätter i Stockholm,västertorp att välja på

Diplomat Fastighetsmäkleri

Lindhagensgatan 102, STOCKHOLM

Vi arbetar med försäljning av bostadsrätter, villor och radhus i hela storstockholm. Från start till mål har du din personliga mäklare och givetvis tar en proffsfotograf bilderna....

Amanda L tycker:
Otroligt bra bemötande. Uppskattar den personliga kontakten Pamela skapar till oss som Köpare av en...

Jesper J tycker:
Jag och min fru är jättenöjda med vårt samarbete med Pamela. Skulle gladeligen jobba med henne igen.

Fastighetsmäklarna

Kungstensgatan 10, STOCKHOLM

1 reco

Rekommendera

Gustav * tycker:
Akta, håller inte vad de lovar.

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.

Bli medlem

Registrera företag