feedback company

Läs mer om Star Bowling

1 reco

Tobias B

Tobias B tycker:

"Star Bowling är ett magiskt ställe om man ska bowla. Jag hävdar att Star Bowling håller högstandard med sin Disco-Bowling känsla och med baren nära in ... "

AB Valhalla Bowling

Valhallag. 3, GÖTEBORG

Läs mer om AB Valhalla Bowling

Peter L

Peter L tycker:

"Lite slitet men sjyst. Gillar målningen i fonden. Inga staket finns om man bowlar med barn. "

Star Bowling Planet031-155250

Inter Bowling Majorna AB

Stigbergsliden 18, GÖTEBORG

Läs mer om Inter Bowling Majorna AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret