feedback company

Beredskapsvägen 11, TULLINGE

Läs mer om Ralf Dathe Trädesign & Snickerier

Alexander E

Alexander E tycker:

"Mycket bra servis, det gick snabt till ett bra pris och jag är mycket nöjd med arbetet och jag rekomenderar Ralf Dathe Trädesign & Snickerier starkt. ... "

Haningehantverkare

Vågens gatan 445, BRANDBERGEN

Läs mer om Haningehantverkare

Alexandra S

Alexandra S tycker:

"En liten mysig butik med stor sortiment och alltid bra priser. "

Övre Hammarbygg

Åvavägen 57, ÖSTERHANINGE

Läs mer om Övre Hammarbygg

Stig M

Stig M tycker:

"Suverän service.Har renoverat ett duschrum och ett badrum,kan inte ha blivit bättre.Helnöjd. Verkligen seriösa och smidigt utfört arbete "

Trivselkakel i Stockholm

Sadelmakarvägen 11B, TULLINGE

Läs mer om Trivselkakel i Stockholm

Erik E

Erik E tycker:

"Bemötandet i början var det enda som var bra.. Då var han ju tvungen att vara proffessionell för att få göra om vårat badrum. Hantverkaren hade med ... "

Service E.m.j i Stockholm AB

Sommarbo 298, JORDBRO

Läs mer om Service E.m.j i Stockholm AB

Maria N

Maria N tycker:

"Vår förening har anlitat EMJ Service och det kommer vi inte fortsätta med. De må vara duktiga på takskottning, men tar hutlöst betalt, skickar massor ... "

Savalle Entreprenad

Villavägen 23, VÄSTERHANINGE

Läs mer om Savalle Entreprenad

Annelie H

Annelie H tycker:

"Väldigt bra. Snabbt utfört som avtalat. Bra synk med elektriker och målare. Trevliga. Vi är nöjda. "

Dm Tak

Svarvarvägen 12, SKOGÅS

Läs mer om Dm Tak

Anders L

Anders L tycker:

"Vi är 100 % nöjda med både arbetets utförande och resultatet. Bemötandet från firman var trevligt. När vi väl bestämt oss påbörjades arbetet snabbt oc ... "

Hertzmans Byggservice

Nordenskiölds Väg 42, VEGA

Läs mer om Hertzmans Byggservice

Francine S

Francine S tycker:

"Jättebra företag som man kan lita på! Punktliga, pålitliga med god serviceanda. "

Bygg Lasarus Fastighetsservice

Älgvägen 34, VÄSTERHANINGE

Läs mer om Bygg Lasarus Fastighetsservice

Anna B

Anna B tycker:

"Jag har varit mycket nöjd med det arbetet de gjort i badrum, kök och golv. Totalrenovering. Min lägenhet är nu superfin! Eero är kanon! "

Mälardalens Fönsterrenovering AB

Slipstensvägen 11, SKOGÅS

Läs mer om Mälardalens Fönsterrenovering AB

Anders L

Anders L tycker:

"Undermålig kvalitet. Jag rekommenderar starkt att ni använder riktiga proffs i stället. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "byggnadssnickeri, haninge". Vi hjälper er gärna att hitta rätt snickare - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast med rekommenderade snickare

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Byggnadssnickeri i Haninge

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Jätte duktiga och trevliga killar, levererad "on time" och "on budget" och resultatet var super-snygg också :-)”

Adam anlitade Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

“Vi är super nöjda med den hjälp vi fick av Johnny och hans kollega.”

Malin G anlitade Potentia Bygg

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar

Taggar för Byggnadssnickeri, Haninge

Andra städer i länet
Är det byggnadssnickeri i Haninge du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat byggnadssnickeri i Haninge, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Haninge anknutna till byggnadssnickeri.