feedback company

Järnvägsgatan 68, SUNDBYBERG

Läs mer om Däckproffsen i Sundbyberg AB

Johnny H

Johnny H tycker:

"Rekommderar denna firma/personal varmt.kände mej mycket trygg när man prata med personal.DÄCKPROFFSEN på vad dom göra är rätt namn på företaget.Dom är ... "

Solvalla Däck

Sundbybergskopplet 10, SUNDBYBERG

Läs mer om Solvalla Däck

Björn H

Björn H tycker:

"Köpte vinterdäck til min gamla bil här. Bra pris och det gick fan undan. "

JR Däck och service

Ranhammarsv. 10, BROMMA

Läs mer om JR Däck och service

1 reco

El K

El K tycker:

"Har försökt i ett halvår att lokalisera mina däck. Det går inte att få telefonkontakt med någon. Uppgifterna som finns på Eniro stämmer inte. Pestflag ... "

Solna Däckservice AB

Östervägen 28, SOLNA

Läs mer om Solna Däckservice AB

Martin K

Martin K tycker:

"Hade mina sommardäck på förvaring hos Solna Däckserivce. Några veckor innan sommarsäsongen ringde de och sa att ett däck var dåligt och frågade om jag ... "

Årsta Däck

V.k Bilcenter i Huvusta

Sjövägen 14, SOLNA

Läs mer om V.k Bilcenter i Huvusta

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "däckservice, sundbyberg". Vi hjälper er gärna att hitta rätt däckverkstäd - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast rekommenderade däckverkstäder

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Däckservice i Sundbyberg

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Bra bemötande och bra service. Rekomenderas!”

Ronnie B anlitade Söderdäck

“Trevligt, proffsigt. Lätt att få tid.”

Joakim R anlitade Bromma Däck & Bilservice

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar