feedback company

Ljungadalsgatan 10, VÄXJÖ

1 reco

Håkan A

Håkan A tycker:

"Beställde ett paket med express sändning via dhl. dom lovade mig 24 timmars leverans och fick punga ut 113 kr. 8 dagar har gått och ingen leverans än. ... "

Dhl Express (sweden) Ab, Importombud

Terminalgatan 7, MALMÖ

Läs mer om Dhl Express (sweden) Ab, Importombud

Berthold

Berthold tycker:

"Handlar offta från Tyskland och tyvärr väljer många säljare DHL som leverantör. För mig betyder detta bara beskymmer och huvudvärk för att DHL (Svensk ... "

Dhl Rail AB, Huvudkontor

Algatan 27, TRELLEBORG

Läs mer om Dhl Rail AB, Huvudkontor

Flygfältsvägen 1, MALMÖ

Dhl Global Forwarding (sweden), Flygexp

Cederströmsgatan 4, MALMÖ

Läs mer om Dhl Global Forwarding (sweden), Flygexp

Rekommendera företaget

Dhl Global Forwarding (sweden)

Trintegatan 10, HELSINGBORG

Läs mer om Dhl Global Forwarding (sweden)

Dhl Exel Supply Chain (sweden) AB, Malmö

Dhl Exel Supply Chain (sweden) AB, Klippan

Stackarpsvägen 10, KLIPPAN

Läs mer om Dhl Exel Supply Chain (sweden) AB, Klippan

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Dhl, Skåne

Andra städer i länet
Söker du efter "dhl" i Skåne? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "dhl" i Skåne och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "dhl" i Skåne innan du bestämmer dig.