feedback company
  • Vi hade svårt att hitta exakt det du sökte, vi zoomade ut geografin och fick följande träffar

Emmaus Helsingborg

Vi har 4 Emmaus, Helsingborg att välja på

Föreningen Emmaus Björkå, Second Hand Kirseberg

Norra Bulltoftavägen 65D, MALMÖ

Läs mer om Föreningen Emmaus Björkå, Second Hand Kirseberg

Ulla L

Ulla L tycker:

"Second hand. Bra varor, kläder, böcker, allt möjligt och hjälpsam personal. "

Föreningen Emmaus - Fredriksdal

Ask 1790 Fredriksdal, SVALÖV

Läs mer om Föreningen Emmaus - Fredriksdal

Nicke N

Nicke N tycker:

"Bra och prisvärd loppmarknad. Säljer kläder, prylar möbler och rättvisemärkta livsmedel. Går att göra många bra fynd. "

Föreningen Emmaus Björkå, Second Hand Heleneholm

Lantmannagatan 59B, MALMÖ

Läs mer om Föreningen Emmaus Björkå, Second Hand Heleneholm

Sw-

Sw- tycker:

"Bra läge, fräsch lokal, generösa öppettider, vettiga priser. Mycket trevligt bemötande av personalen, tydlig uppdelning av varuslagen. Återkommer gärn ... "

Föreningen Emmaus Björkå

Segevångsgatan, MALMÖ

Läs mer om Föreningen Emmaus Björkå

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret