feedback company

Läs mer om Flügger

1 reco

Anita R

Anita R tycker:

"Extremt hjälpsamt och trevligt bemötande på Flugger färg i Norrtälje. De blandar till precis den färg man vill ha. "

Roslagsjärn med Färg

Estunavägen 22, NORRTÄLJE

Läs mer om Roslagsjärn med Färg

1 reco

Daniel T

Daniel T tycker:

"Traditionell järn och bygghandel med ett rejält sortiment.Trots att butikens storlek jämfört med ett vanligt Bauhaus eller K-rauta är liten finns det ... "

Franks Färg

Radarvägen 9B, NORRTÄLJE

Läs mer om Franks Färg

Glas i Hagen AB

Klarbärsvägen 3, NORRTÄLJE

Läs mer om Glas i Hagen AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret