feedback company

Bohusgatan 13, GÖTEBORG

Läs mer om Försäkringskassan, Huvudkontoret Göteborg

Yvonne A

Yvonne A tycker:

"Man blir ju fundersam , då F-kassan jagar cancerpatienter med blåslampa och tycker att lstbilschaufförer med så svåra smärtor att de behöver ta´smärts ... "

Försäkringskassan, Nationellt Försäkringscenter Ci

Andra Ap-Fonden

Ö. Hamng. 28, GÖTEBORG

Läs mer om Andra Ap-Fonden

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Försäkringskassa, Göteborg

Andra städer i länet
Är det försäkringskassa i Göteborg du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat försäkringskassa i Göteborg, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Göteborg anknutna till försäkringskassa.