feedback company

Korsvägen 16, TÄBY

Läs mer om Förskolan Lille Katt

Bosse J

Bosse J tycker:

"Cecilia Å du är möjligtvis inte en försäljare som ringt dit och blivit ignorerad. För jag har två barn där och det du säger stämmer verkligen inte in. ... "

Gribby gård

Linbastuvägen 1, TÄBY

Läs mer om Gribby gård

Ulla T

Ulla T tycker:

"En trygg, liten och mycket trivsam skola med 100% behöriga och kompetenta lärare. "

Förskolan Lille Katt i Täby AB

Korsvägen 16, TÄBY

Läs mer om Förskolan Lille Katt i Täby AB

Lars E

Lars E tycker:

"En multietnisk förskola som på ett fantastiskt sätt ger barnen en god pedagogisk aktivitets plan och som lär barnen att förstå att Sverige är ett mult ... "

Myrängen

Tappvägen 3-5, TÄBY

Läs mer om Myrängen

Moz H

Moz H tycker:

"Mycket ambitiös lärare. Lugn och ordningsam klass. Skolan som sådan verkar ha fokus på lärande. Vet inte om en skola kan bli så mycket bättre. "

Friluftsförskolor i Täby AB, Lunden

Trefaldighetsvägen 24, TÄBY

Läs mer om Friluftsförskolor i Täby AB, Lunden

Mikael K

Mikael K tycker:

"Förskolan har mycket trevlig personal och miljö för barnen. Vi är jättenöjda med hur personalen kan beskriva vår dotters dag, hur hon har mått, sovit, ... "

Lindas Lekstuga

Erikslundsvägen 140, TÄBY

Läs mer om Lindas Lekstuga

Gea V

Gea V tycker:

"Jag har haft mitt barn i 3 år hos Linda nu och vi är jättenöjda med allt hon gör!! Rekommenderar verkligen "

Sofina Bilder AB

Jarlabankes Väg 25, TÄBY

Läs mer om Sofina Bilder AB

Lotta W

Lotta W tycker:

"Toppenfotograf! Sofia har fotograferat mina barn i alla år på dagis, ALLTID med lyckat resultat. Härliga bilder med glimten i ögat på alla ungar. Nu g ... "

Östra Vallabrinksskolan

Täby Kommun, Erikslundskolan

Anbudsvägen 10, TÄBY

Läs mer om Täby Kommun, Erikslundskolan

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret