feedback company

Läs mer om Göteborgs Stuckatur & Fasad HB

1 reco

johan h

johan h tycker:

"Mycke duktiga hantverkare, provstiga och seriösa med lång erfarenhet. Varma rekommendationer /johan "

Stuckatören Mats Palmqvist

Glasbergsgatan 120, MÖLNDAL

Läs mer om Stuckatören Mats Palmqvist

1 reco

johan h

johan h tycker:

"myckte duktig stuckatör. provsig, seriös och lång erfarenhet. jag kan varmt rekommendera mats palmqvist /johan "

Cg-Måleri

Carlsson, Jan

Strågatan 13, MÖLNDAL

Läs mer om Carlsson, Jan

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret