feedback company

Östra Skeppsbron 7, NYKÖPING

Läs mer om Café Aktersnurran

Alexander K

Alexander K tycker:

"En klassiker i Nyköping. Tyvärr oftast väldigt långa köer på heta sommardagar. Lite dålig logistik i lokalen. Hoppas på snabbare kortbetalning i somma ... "

Hellmanska Gårdens Café AB

Västra Trädgårdsgatan 24, NYKÖPING

Läs mer om Hellmanska Gårdens Café AB

Jan B tycker:

"Unik, och mysig miljö mitt i stans pulserande handelsområde. Massor av godsaker att välja mellan. Såväl matigare alternativ som rena fikafrestelser. S ... "

Princess Konditori

Bagaregatan 33, NYKÖPING

Läs mer om Princess Konditori

1 reco

Jan B tycker:

"Klassiskt konditori i Nyköping med väl bevarad 50-talsinredning. Lite mörkt och insuttet som passar bra under årets mörka del. Med nyligen anlagda ute ... "

Birgers Konditori AB

V. Storgatan 12, NYKÖPING

Läs mer om Birgers Konditori AB

1 reco

Jan B tycker:

"I ljusgården inne i galleria Västerport håller Birgers till. Pga läget görs inget på plats utan kommer från deras kontorier i Oxelösund och/eller Sten ... "

Mokka Konditori & Café i Nyköping AB

Brödexperten A H Karlsson AB

Östra Storgatan 7, NYKÖPING

Läs mer om Brödexperten A H Karlsson AB

Rekommendera företaget

Värdskapet - (lars Fredlund)

Västra Kvarngatan 8A, NYKÖPING

Läs mer om Värdskapet - (lars Fredlund)

Erdewi HB

Sjöhagsvägen 36, NYKÖPING

Läs mer om Erdewi HB

Skafferiet i Nyköping

Jupitervägen 23, NYKÖPING

Läs mer om Skafferiet i Nyköping

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Fika, Nyköping

Andra städer i länet
Är det fika i Nyköping du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat fika i Nyköping, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Nyköping anknutna till fika.