feedback company

Läs mer om Foto 7:an

1 reco

Kent M

Kent M tycker:

"Kompetent personal. Stöd den lokala lilla butiken i innerstan. Fy för stormarknader "

Siba, Marieberg

Varuvägen 10, ÖREBRO

Läs mer om Siba, Marieberg

Liselotte F

Liselotte F tycker:

"Vill rekommendera siba sådär då trevlig personal är jätteviktigt! Även personal till personal FRAMFÖR en kund. Fy för sura kassapersonal på aspholmen ... "

Expert Stormarknad i Sverige

Varuvägen 4, ÖREBRO

Läs mer om Expert Stormarknad i Sverige

Pip P

Pip P tycker:

"Väldigt dåligt bemötande. Otrevlig personal som ansåg att vi - kunden som skulle handla hade fel och ville bestämt sälja oss en dyrare och mer avancer ... "

Siba, Aspholmen

Boställsvägen 10, ÖREBRO

Läs mer om Siba, Aspholmen

1 reco

Hanna A

Hanna A tycker:

"Skulle köpa en telefonladdare och fick hjälp 2 GÅNGER med att hitta rätt, men båda gångerna var det FEL. Första gången var det endast ett litet fel då ... "

Kangedal i Örebro, Kangedals Foto

Ateljé Kärran

Osmundgatan 11, ÖREBRO

Läs mer om Ateljé Kärran

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret