feedback company

Läs mer om Siba, Skövde

1 reco

johan k

johan k tycker:

"köpte en tv med tillhörande väggfäste (samma märke)säljare var med och visade delarna döm av min förvåning när jag skall montera ,då passar ej fäste ... "

Ge-Pe Foto

Expert Detaljist Sverige AB, Expert

Storgatan 12A, SKÖVDE

Läs mer om Expert Detaljist Sverige AB, Expert

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret