feedback company

Birger Jarlsgatan 38, STOCKHOLM

Läs mer om Nya Kameradoktorn

Valli N

Valli N tycker:

"Mycket trevlig och kunnig personal, köper all ny Nikon-utrustning där. "

Schönherrs Foto AB

Upplandsgatan 16, STOCKHOLM

Läs mer om Schönherrs Foto AB

Peter K

Peter K tycker:

"Gott om begagnad utrustning och ärlig peronal (fick tips om inbyte vilket gagnade mig). Visade dig även ha konkurrenskraftiga priser på det paket jag ... "

Ekströms Foto AB

Sollentuna Centrum Sköldvägen 6, SOLLENTUNA

Läs mer om Ekströms Foto AB

Sigge

Sigge tycker:

"Bra- tar utmärkta porträttfoton.Kvalitet in i minsta detalj och rimliga priser. "

Aspkrans Fotoaffär AB

Hornsgatan 90, STOCKHOLM

Läs mer om Aspkrans Fotoaffär AB

Martin

Martin tycker:

"Personal som tar sig tid och mycket prisvärda tjänster. Själv gjorde jag riktigt fina förstoringar på diabilder. Garanterat ska jag rekommendera Aspkr ... "

Kettis Foto

Tullportsgatan 11, NORRTÄLJE

Läs mer om Kettis Foto

Kent A

Kent A tycker:

"Kettis tog fina bilder på mej när jag var litren, och ställde ut dom i fönstret. Det var 60 år sen! "

Aspkrans Fotoaffär AB

Rosenlundsgatan 27, STOCKHOLM

Läs mer om Aspkrans Fotoaffär AB

Martin

Martin tycker:

"Riktigt fina förstoringar av gamla diabilder. Personal som tar sig tid och mycket prisvärda tjänster. Garanterat ska jag rekommendera Aspkrans till ... "

Holly Foto AB

Folkungagatan 132, STOCKHOLM

Läs mer om Holly Foto AB

Carl S

Carl S tycker:

"Helt okej. Trevlig butik. "

Fotocentralen i Sundbyberg

Fredsgatan 11, SUNDBYBERG

Läs mer om Fotocentralen i Sundbyberg

Ljud- & Bildfokus Sven Liljenfeldt AB, Expert Foku

Storg. 107, TÄBY

Läs mer om Ljud- & Bildfokus Sven Liljenfeldt AB, Expert Foku

Christoffer S

Christoffer S tycker:

"Totalt värdelös personal. Ingen vet vad den andra gör. Lämnade in min mobil, de skulle ringa mig när de visste vad en omflashning kostade, innan de sk ... "

Ateljé Lars Haking

Hemmansvägen 17, ENSKEDE

Läs mer om Ateljé Lars Haking

anders c

anders c tycker:

"Sist jag var där så fungerade allt mycket bra. Bra bemötande och en mycket bra fotograf. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret