feedback company

Rörstrandsgatan 27, STOCKHOLM

Läs mer om Stockholms Glasmästeri

Nikola T

Nikola T tycker:

"Har köpt två glasskivor av Stockholms Glasmästeri till vårt bord. Bra service och schyssta priser. Centralt läge. Rekommenderas varmt! "

Östermalms Glasmästeri

Östermalmsgatan 73, STOCKHOLM

Läs mer om Östermalms Glasmästeri

Mats L

Mats L tycker:

"Vi har ramat in en hel del där. God känsla förenat med stor hantverkskunskap är en oslagbar kombination. "

Rammakarna på Östermalm AB

Sturegatan 32, STOCKHOLM

Läs mer om Rammakarna på Östermalm AB

Anders S

Anders S tycker:

"Rammakarna förstörde ett konstverk helt vid en ominramning (flera hål rakt genom målningen), vilket jag efter flera månader och många telefonsamtal ti ... "

Sveavägens Metallinramningar

Sveavägen 84, STOCKHOLM

Läs mer om Sveavägens Metallinramningar

Valter C

Valter C tycker:

"Snabbt, kompetent, billigt och levererar högre kvalite än förväntat. vad kan man mer önska? "

Arvidson Glas & Ram

Fleminggatan 31, STOCKHOLM

Läs mer om Arvidson Glas & Ram

Philip R

Philip R tycker:

"Fullt sortiment av konstnärsmaterial och överlägset billigast i stan. Liten men mysig affär med mycket charm. "

Södermalms Glasmästeri AB

Förmansv. 4, STOCKHOLM

Läs mer om Södermalms Glasmästeri AB

TD

TD tycker:

"Södermalms Glasmästeri skötte sig under all kritik. De skador de åsamkade på fönsterbräden, med färgstänk, på köksbänk, på fiskbensparkettgolvet, på T ... "

Daneby Glas AB

Arholmavägen 2, ENEBYBERG

Läs mer om Daneby Glas AB

Fredrik N

Fredrik N tycker:

"Supernöjd från början till slut! Först ett snabbt svar på offertförfrågan på Offerta.se. Bra pris jämfört med andra och sedan ett klanderfritt genomfö ... "

Eric Bolins Glasmästeri AB

Antennvägen 4, TYRESÖ

Läs mer om Eric Bolins Glasmästeri AB

Daniel T

Daniel T tycker:

"Fick inbrott i bilen 2 gånger samma vecka, bolins fixade bilen snabbt och enkelt bägge gångerna. Bra bemötande och billiga priser! "

Tumba Glas- & Fönsterrenovering

Segersbyvägen 24, NORSBORG

Läs mer om Tumba Glas- & Fönsterrenovering

keyvan m

keyvan m tycker:

"Stora kommunikationsproblem med de flesta som arbetar på plats. Dåligt och slarvigt utfört arbete, både ytter och inner fönsterbågar fick stora djup ... "

Lidingö Glasmästeri AB

Skolvägen 2 A, LIDINGÖ

Läs mer om Lidingö Glasmästeri AB

Lena C

Lena C tycker:

"Super trevlig service och snabb leverans, ibland samma dag vid akut behov som tex när jag slog ihjäl en geting lite för hårt i somras och krossade en ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret