feedback company

Läs mer om Gokart Stockholm

1 reco

Tobias B

Tobias B tycker:

"Gokart Stockholm är precis vad det låter som. Gokart en bit utanför Stockholm (Hammarby Sjöstad). Jag fick följa med en bunt grabbar hit en lördag. Vi ... "

SMC Gokart

Västberga Allé 60, STOCKHOLM

Läs mer om SMC Gokart

1 reco

Henric E

Henric E tycker:

"Ett toppenställe att gå till om du vill bränna loss och vara en fartdåre för en stund. Priset är ca 200kr för en kvart vilket är helt ok. Värt ett bes ... "

Järfälla Hyrkart

Gokart Stockholm AB

Heliosg. 10, STOCKHOLM

Läs mer om Gokart Stockholm AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "gokart, stockholm,kista. Vi hjälper er gärna att hitta rätt konferensföretag - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast med rekommenderade konferensföretag

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Gokart i Stockholm,kista

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“10 personer kan övernatta och man erbjuder en mängd aktiviteter och serverar hemlagad lokalproducerad skärgårdsmat av hög klass”

Mats L anlitade Gillinge Skärgårdsupplevelse

“Fantastiskt läge mitt i grönskan, nära fina promenader och bad.”

Björn W anlitade Långholmen Hotell

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar