feedback company

Vi har 719 Gruppboende, Stockholm, nybrogatan att välja på

Minervavägen 9, RIMBO

Åsa O

Åsa O tycker:

"Jag vet int hur verksamheten bedrivs. Men, när jag försökte komma i kontakt med vårdavdelning visar det sig att kontaktuppgifterna på hemsidan och eni ... "

Stockholms Kommun, Stureby Sjukhem

Tussmötevägen 175, ENSKEDE

Läs mer om Stockholms Kommun, Stureby Sjukhem

Karin G

Karin G tycker:

"Hemlik miljö, rolig arbetsplats. De äldre som bor här är viktiga och betydelsefulla. Bemötandet är varmt och soligt från personalen. "

Vårdhemmet Lugnet AB

Lugnet, MÄRSTA

Läs mer om Vårdhemmet Lugnet AB

eleonora a

eleonora a tycker:

"ett vårdhem med trevlig o kompetent personal eget kök med underbar mat "

Föreningen Blomsterfonden, Äldreboende Liseberg

Annebodavägen 23, ÄLVSJÖ

Läs mer om Föreningen Blomsterfonden, Äldreboende Liseberg

K-P B

K-P B tycker:

"Sjukt bra luncher för bara en femtiolapp. Verkligen prisvärt även om man kanske inte intar maten i matsalen med alla de gamla tanterna och gubbarna på ... "

Botkyrka Kommun, Kärsdala

Östanvägen 16, TULLINGE

Läs mer om Botkyrka Kommun, Kärsdala

Nacka Kommun, Sjötäppans Seniorcenter

Neglingevägen 21, SALTSJÖBADEN

Läs mer om Nacka Kommun, Sjötäppans Seniorcenter

Cecilia T

Cecilia T tycker:

"Jag blev alldeles förskräckt! Vilket skräckvälde det verkar vara där. Hur kan anhöriga och förvaltare få hålla på på detta vis. Jag hoppas att jag dör ... "

Blidösundsgården, BLIDÖ

Angelica T

Angelica T tycker:

"Skulle aldrig söka jobb där. Det förekommer fruktansvärd kränkande särbehandling innanför dessa dörrar. Stämningen är tryck och jobbig. Chefer och ... "

Stiftelsen Stora Sköndal

Herbert Widmans väg 7, SKÖNDAL

Läs mer om Stiftelsen Stora Sköndal

Svante J

Svante J tycker:

"Trevligt seniorboende i vacker naturmiljö. Nära till det mesta som behövs till vardags. "

Nysättra, NORRTÄLJE

Linnéa B

Linnéa B tycker:

"Ålderdomshem för dementa äldre. Här arbetar mycket trevlig, kompetent personal. Boendet ger en hemlik känsla tack vare denna personal och att det är l ... "

Föreningen Tunabergs Gruppboende

Tavestavägen 37, JÄRNA

Läs mer om Föreningen Tunabergs Gruppboende

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Gruppboende, Stockholm, nybrogatan

Andra städer i länet
Är det gruppboende i Stockholm du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat gruppboende i Stockholm, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Stockholm anknutna till gruppboende.