feedback company

Regeringsgatan 30, STOCKHOLM

Läs mer om K. Berggrens Juveler

Christian B

Christian B tycker:

"Trevlig personal och bra service. Jämförde priser innan vi handlade, inte billigast men definitivt bra urval och som sagt trevliga. "

Wilhelm Pettersson Guldsmedsaffär AB

Drottninggatan 70, STOCKHOLM

Läs mer om Wilhelm Pettersson Guldsmedsaffär AB

Stina N

Stina N tycker:

"Otroligt bra bemötande och omhändertagande. Lotte tog sig tid och gjorde oss riktigt nöjda. Väntar på slutresultatet. "

Guldfynd Hamngatan

Hamngatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Guldfynd Hamngatan

Ulf B

Ulf B tycker:

"Underbar och underbart hjälåsam och trevlig butikschef "

NK Details

Hamngatan 18-20, STOCKHOLM

Läs mer om NK Details

Hanna

Hanna tycker:

"Superbra service! Den bästa butiken när det kommer till accessoarer "

NK Juvelsalong

Hamngatan 18-20, STOCKHOLM

Läs mer om NK Juvelsalong

Niclas B

Niclas B tycker:

"Bra bemötande, professionell personal och ett bra utbud av klockor och tillbehör. Kan verkligen reco(mendera) er att köpa er klocka, eller klocktil ... "

Hovjuvelerare Gunnar Fahlström AB

Sveavägen 33, STOCKHOLM

Läs mer om Hovjuvelerare Gunnar Fahlström AB

camilla a

camilla a tycker:

"exklusiv miljö med snygga smycken. Personalen försökte hjälpa oss på alla sätt och var väldigt trevliga, kanske saknade vi kontakt med att få tala med ... "

Iduna, Albrekts Guld, Pub

Drottninggatan 63, STOCKHOLM

Läs mer om Iduna, Albrekts Guld, Pub

Amanda E

Amanda E tycker:

"Albrekts guld köper jag gärna mina smycken hos. Det är en smyckesaffär som har riktigt bra priser på sina smycken och här hittar man ofta mycket fint ... "

Atelier Ajour

Engelbrektsgatan 3, STOCKHOLM

Läs mer om Atelier Ajour

Lena C

Lena C tycker:

"Den här lilla atelien erbjuder en genuin kunskap i guldsmide och gör otroligt fina och klassiska smycken. Vill man gravera något samarbetar de med en ... "

L'etui

Birger Jarlsgatan 7, STOCKHOLM

Läs mer om L'etui

Lena C

Lena C tycker:

"Det här är en liten butik med puts och studs. Ägaren själv är oerhört trevlig och har ett gediget intresse för att man som kund skall känna sig nöjd o ... "

Zanzlöza Zmycken

Jakobsbergsgatan 9, STOCKHOLM

Läs mer om Zanzlöza Zmycken

Elvira M

Elvira M tycker:

"Kul smyckesaffär på en tvärgata till biblioteksgatan. Har lite roliga saker till inte alltför hutlösa priser. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret