feedback company

Folkungagatan 68, Stockholm

Läs mer om Gryningen

Alexandra E

Alexandra E tycker:

"En av Stockholms bästa ekologiska vegetariska o vegan butiker. Här kan du köpa lyxgodissnackset från The RAW Chocolate Company, chokladdoppade russin ... "

Sweet Wellness AB

Stureg. 58, STOCKHOLM

Läs mer om Sweet Wellness AB

Peter N

Peter N tycker:

"Gillar reducer som Sweet Wellness säljer då den bränner lagom fint, man känner liksom hur det verkligen sätter fart. "

Hornstulls Hälsokost

Hornsgatan 170, STOCKHOLM

Läs mer om Hornstulls Hälsokost

Gustav D

Gustav D tycker:

"Nya ägare, mycket nytt! "

Blueberry Lifestyle Sibyllegatan

Sibyllegatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Blueberry Lifestyle Sibyllegatan

Karl O

Karl O tycker:

"99 kr för Renwrap som inte har några smaker. Har man fördomar att nyttig mat samkar dåligt, så får man dom besannade här. Möjlig att deras chokladboll ... "

Gymgrossisten Sveavägen

Sveavägen 136, STOCKHOLM

Läs mer om Gymgrossisten Sveavägen

johan W

johan W tycker:

"håller med alexander D. Helt ok utbud, men servicen är lite tvivelaktig. "

Life Butiksdrift Sverige, Life

Stureplan 4, STOCKHOLM

Läs mer om Life Butiksdrift Sverige, Life

Linn J

Linn J tycker:

"Go butik med massa goa ekologiska hudprodukter, hårfärg, smink och mat. Alltid vart att lägga en extra peng för att få en bra rengöringskräm utan mass ... "

Örtagubben

Odengatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Örtagubben

M

M tycker:

"Underbart mysig butik med stort urval, trevlig och kunnig personal, samt vettiga priser. Örter i bokstavsordning gör det lätt att hitta och besparar e ... "

Veda Lila AB

Barnhusgatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Veda Lila AB

Ozza O

Ozza O tycker:

"Hittade denna lilla Webbshop efter problematik med hyn. Läste på om Neem oljor/frön och skickade in en beställning. En Scrub- kräm och och 100 mg Olja ... "

Veda Shop

Slipg. 2, STOCKHOLM

Läs mer om Veda Shop

j

j tycker:

"Mycket bra bemötande. Seriöst och välkomnande. Upplevde stort kunnande inom Maharishi Ayurveda produkter. Rekommenderas Varmt!!! "

Hälsokost Swedenborgsgatan

Swedenborgsgatan 26, STOCKHOLM

Läs mer om Hälsokost Swedenborgsgatan

Henrik B

Henrik B tycker:

"Trevliga. Släppte in mig efter stängning. troligen lägst priser i stan "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Hälsokostbutik, Stockholm

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Stockholm är det som är bäst när det gäller hälsokostbutik? Här tycker våra medlemmar till om företag i Stockholm de kommit i kontakt med när de letat efter hälsokostbutik. Känner du till hälsokostbutik i Stockholm kan du också tycka till.