feedback company

Glanshamamrgatan 101, BANDHAGEN

Läs mer om ABC Fastighetstjänst

Kristina N

Kristina N tycker:

"Jag är helnöjd med både bemötande och utfört arbete. "

Södra Rör AB

Hökmossevägen 68, Hägersten

Läs mer om Södra Rör AB

Jonas B

Jonas B tycker:

"40 min arbete (koppla in en diskmaskin) kostade oss nästa 2000 kr. Anledningen, långa köer. Vi fick betala 3 ggr så mycket för att han satt 1 1/2 timm ... "

Solna Högtrycksspolning

Brommavägen 4, SOLNA

Läs mer om Solna Högtrycksspolning

1 reco

Anders

Anders tycker:

":-( Tyvärr inget pålitligt företag. Inget fel på grabbarna som utför jobbet (tydligen underleverantörer med fastpris), de kom och såg att de int ... "

Rörkåren

Svensk Högtrycksspolning i Stockholm

Mail Boxes Etc 107, STOCKHOLM

Läs mer om Svensk Högtrycksspolning i Stockholm

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "högtrycksspolning, stockholm, hägerstensåsen". Vi hjälper er gärna att hitta rätt rörmokare - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi med våra mest rekommenderade rörmokare

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Högtrycksspolning i Stockholm, hägerstensåsen

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Bra hjälp och trevligt bemötande - servicen oklanderlig!”

Hampus P anlitade Rot Rör AB

“Titania har renoverat våra två toaletter och fixat golv, tak och el i vår bastu, och resultatet är förstklassigt.”

Jouni R anlitade Titania

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar

Taggar för Högtrycksspolning, Stockholm, hägerstensåsen

Andra städer i länet
Är det högtrycksspolning i Stockholm du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat högtrycksspolning i Stockholm, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Stockholm anknutna till högtrycksspolning.