Logga in med Facebook

Bli medlem med Facebook

Skapa ett Reco-konto

Högtrycksspolning Stockholm, hägerstensåsen

Välj recommenderade rörmokare i ditt område

• Få kontakt med våra pålitliga partnerföretag
  • Få gratis offerter från betygsatta företag
  • Se vad andra tycker innan du väljer

Vi hjälper dig hitta bästa företaget för uppgiften.

Låt oss göra jobbet. Berätta vad du behöver hjälp med så matchar vi ditt behov med våra mest rekommenderade företag. Jämför prisförslag och rekommendationer - helt kostnadsfritt så klart.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Ditt namn: Ange ditt eget namn.

Telefon: Ange det telefonnummer du nås enklast på.

Din e-post: Ange en epost-adress du håller koll på.

Ditt postnummer: Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Våra tjänster är gratis och vi behandlar dina uppgifter konfidentiellt.

Vi har 5 Högtrycksspolning i Stockholm, hägerstensåsen att välja på

Södra Rör AB

Hökmossevägen 68, Hägersten

Jonas B tycker:
40 min arbete (koppla in en diskmaskin) kostade oss nästa 2000 kr. Anledningen, långa köer. Vi fick...

Nikola T tycker:
Södra Rör är proffsiga och prisvärda. Rekommenderas!

Solna Högtrycksspolning

Brommavägen 4, SOLNA

1 reco

Anders tycker:
:-( Tyvärr inget pålitligt företag. Inget fel på grabbarna som utför jobbet (tydligen underle...

Rörkåren

Hökmossev. 68, HÄGERSTEN

I dagsläget finns två montörer heltidssysselsatta med service, en montör på mindre projekt och en montör på rensbilen som vid behov får hjälp av någon av de andra.

Rekommendera

Bli först med att rekommendera

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.

Bli medlem

Registrera företag