feedback company

Vintergatan 21, Malmö

Läs mer om CityDoggis

Johan L

Johan L tycker:

"Jättebra läge, kunnig personal som bryr som om alla hundar. Rekommenderas varmt! "

Cityvovven's Hundservice

Ardennergatan 42, Upplands Väsby

Läs mer om Cityvovven's Hundservice

Helena B

Helena B tycker:

"Jag har anlitat Cityvovven i nära två år nu och det har alltid funkat oklanderligt! Jag har rekommenderat dem till alla jag känner. "

Häst & Hund i Stockholm AB

Kungsgatan 28, Stockholm

Läs mer om Häst & Hund i Stockholm AB

Jennifer H

Jennifer H tycker:

"Det här är en av dom bästa och mest välsorterade hundaffärerna i stan...ja och dom har ju självklart massor med prylar till hästen också. Ägaren är su ... "

Hundkooperativet Canis Ek. För.

Barnhusgatan 3, STOCKHOLM

Läs mer om Hundkooperativet Canis Ek. För.

Helena  S

Helena S tycker:

"Bästa hunddagiset!! De brinner verkligen för det de gör. Små hundgrupper, äkta engagemang i hundarna. Varje dag i ur och skur. "

HundStyrkan

Västra Nobelgatan 22, Örebro

Läs mer om HundStyrkan

Jessika K

Jessika K tycker:

"Jag vill ge mina varmaste rekomendation om Linn Svensson som driver hundstyrkan. Jag hade en stressad, orolig och aggressiv hund innan jag kom dit. ef ... "

Ellios Hund & Katt

Erik Dahlbergsgatan 18, Stockholm

Läs mer om Ellios Hund & Katt

Jane L

Jane L tycker:

"Jag går gärna till Elios och handla till min hund. Jag blir alltid väl omhändertagen och tjejerna är snälla och gulliga fast mitt hundmonster dreglar ... "

Ölands Djur & Natur

Hammarvägen 2, Borgholm

Läs mer om Ölands Djur & Natur

Malin T

Malin T tycker:

"jag tycker de är en liten trevligt affär! jag är en stamkund men nu när dom flyttar kanske de inte blir lika ofta. Men jag handlar jättegärna här! "

Bråvikens Hundpensionat HB

Vibberstad Gård, NORRKÖPING

Läs mer om Bråvikens Hundpensionat HB

Lena G

Lena G tycker:

"Fantastiskt hundpensionat!!!!!! Underbar personal och hundarna trivs!!!!! Har haft tre där och alla har trivts och skrikit av glädje när vi kommit dit ... "

Sjöhaga Hundcenter

Sjöhaga 1, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Sjöhaga Hundcenter

Rolf S

Rolf S tycker:

"En som tar hand om matte/husse, samt Hunden såklart, Hon räddade nej och min hund, n'r polisen visste ingeting. Hon fixade det. En jättekrammm. "

Annies Kattpensionat

Torestorpsvägen 25, ÖXABÄCK

Läs mer om Annies Kattpensionat

Ami B

Ami B tycker:

"Detta underbara ställe för våra katter. En underbar Annie gör att våra älsklingar trivs. Rent och snyggt.Katterna blir så bortskämda så vår katt sura ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret