feedback company

Hundpensionat Kronoberg

Vi har 7 Hundpensionat, Kronoberg att välja på

Björkelunds katt- och hundpensionat

Torpa Björkelund, Växjö

Läs mer om Björkelunds katt- och hundpensionat

1 reco

Elisabeth

Elisabeth tycker:

"UNDVIK Björkelunds katt- och hundpensionat!! Opersonligt och oengagerat bemötande vid lämning av hunden. Mycket stressig atmosfär och fick ingen ti ... "

Torsagårdens Hundpensionat

Maximillian F Hundpensionat & Kennel

Djura Nöbbele Rävagård 2, JÄT

Läs mer om Maximillian F Hundpensionat & Kennel

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret