feedback company

Kungsg. 10A, GÖTEBORG

Läs mer om Ramonas Design

Johan H

Johan H tycker:

""Charmig" lokal, begränsat utbud och usel service sammanfattar intrycket vi fick då vi besökte butiken. "

Icebug

Kjellbergsgatan 8, GÖTEBORG

Läs mer om Icebug

Daniella M

Daniella M tycker:

"Mycket trevlig och kompetent personal, mycket bra promenad/löparskor. Man får väldigt bra hjälp när man ringer till dem. "

Velour By Nostalgi AB

Magasinsgatan 19, GÖTEBORG

Läs mer om Velour By Nostalgi AB

Emilie L

Emilie L tycker:

"Velours butik ligger på Magasinsgatan 19 i Göteborg. Här hittar du hela Velours kollektion. Bra personal och gillar du velour är det här absolut dit d ... "

Engarås, Helena

Karl Johansgatan 29, GÖTEBORG

Läs mer om Engarås, Helena

Ingrid E

Ingrid E tycker:

"Hon är eko-reko textildesigner och håller på med en grupp som heter Processor. De har en egen hemsida som är mer informativ, sök på Processor! "

Shift Design & Strategy

Åvägen 24, GÖTEBORG

Läs mer om Shift Design & Strategy

Björn Johansson Form & Homestaging AB

Karl Gustavsgatan 65, GÖTEBORG

Läs mer om Björn Johansson Form & Homestaging AB

Patrik K

Patrik K tycker:

"Akta er för denna entreprenör! Mitt badrum gjordes med bakfall så varje gång jag duschar så rinner vatten ut på golvet istället för ner till golvbrunn ... "

Sca Hygiene Products

Bäckstensgatan 5, MÖLNDAL

Läs mer om Sca Hygiene Products

Olle B

Olle B tycker:

"Tillverkare av hygienprodukter. Har varumärken som Libero, Tork och Tena. Har ett dotterbolag som heter SCA Packaging och bland annat en fabrik i Lill ... "

Intro Inred AB

Sockerbruket 33, GÖTEBORG

Läs mer om Intro Inred AB

linn e

linn e tycker:

"vill du höja priset på din lgh eller förnya ditt hem.anlita introinred o ditt hem blir aldrig som förr! de kan allt om de senaste trenderna inom hem o ... "

Sofie Lee

Karl Johansgatan 114 C, GÖTEBORG

Läs mer om Sofie Lee

Best M

Best M tycker:

"En av de bästa smeder jag träffat på. Dessutom duktig på hjärt-lungräddning. "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret