feedback company

Hantverkargatan 12, Stockholm

Läs mer om Taylors and Jones of Sweden AB

Anders E

Anders E tycker:

"Var tillsammans med en god vän på korvstoppningskurs igår och kan säga att det var de bäst spenderade 750 SEK på den här sidan av nyår. I den lilla ... "

Ingelstad Kalkon, Butik

Humlegårdsgatan 13, STOCKHOLM

Läs mer om Ingelstad Kalkon, Butik

Jacob K

Jacob K tycker:

"Världens bästa kalkon finns här. Jag har aldrig ätit godare kalkon och deras service är underbar. Jag brukar köpa örtmarinerad och pastramin. Varje ju ... "

HB la Gazelle

Hötorgshallen 40, STOCKHOLM

Läs mer om HB la Gazelle

Samuel L

Samuel L tycker:

"Bästa snabbmaten jag någonsin ätit. Otroligt läckra meze med stor variation ger det största vegetariska utbudet i stan. Bemötandet är korrekt och ibla ... "

Husmans Deli Östermalmshallen Stockholm AB

Östermalms Saluhall, STOCKHOLM

Läs mer om Husmans Deli Östermalmshallen Stockholm AB

Johan N

Johan N tycker:

"Stockholms bästa husmanskäk? Ja!! Utan tvekan! Bra och kunnig personal tycker jag. De har även väldigt bra kött och ost disk. MVH Johan "

Dennis Kött AB

Spånga Torgväg 10 , Spånga

Läs mer om Dennis Kött AB

Jonas W

Jonas W tycker:

"Proffsigt och grönjävligt trevlig butik. Billigare än att handla på vivo. Köpte 2 av dom bästa tournedo jag nånsin ätit. Potatisgratäng, Chili-bea ... "

Bromma Charks Fabriksbod Joelaine

Drottningholmsvägen 270, BROMMA

Läs mer om Bromma Charks Fabriksbod Joelaine

Kaisa V

Kaisa V tycker:

"Underbar affär!!! man känner sig som en viktig kund "

Najib Livs KB

Rinkebytorget 2, SPÅNGA

Läs mer om Najib Livs KB

MONA A

MONA A tycker:

"Man kan hitta där varor som inte finns andra ställen, jag skulle varmt rekomendera. "

Svenskt Lantkött i Mälardalen HB

Vävstolsvägen 5, BROMMA

Läs mer om Svenskt Lantkött i Mälardalen HB

ankie w

ankie w tycker:

"om det är ni som levererar chilimarinerade grillskivor till lidl så är det en urusel produkt "

Köttboden i Trollbäcken AB

Vendelsöv. 19, TYRESÖ

Läs mer om Köttboden i Trollbäcken AB

Johan P

Johan P tycker:

"Väldigt fin köttbod när man kollar från jungfruvägen. Annars har man aldrig varit närmre. "

Percys Kött HB

Kistav. 2A, SOLLENTUNA

Läs mer om Percys Kött HB

Stig S

Stig S tycker:

"Gillar Du kött? Percys är den bästa leverantören och priserna är bättre än på Hötorgshallen och Östermalmshallen! "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret