feedback company

Stora Nygatan 31, Stockholm

Läs mer om Café Mineur

ANNA A

ANNA A tycker:

"Mycket trevligt cafe. jag har varit nöjd alla gånger jag varit där. "

Sosta Espresso Bar

Sveavägen 84, STOCKHOLM

Läs mer om Sosta Espresso Bar

Annika T

Annika T tycker:

"Bästa kaffet i stan! Bättre pris bättre bemötande än man skulle gå till vilken Wayne´s Coffe eller Cofe House by George i Sthlm! "

Barista Fair Trade Coffee

Vikdalsvägen 4, NACKA

Läs mer om Barista Fair Trade Coffee

The Tea Centre of Stockholm

Hornsgatan 46, STOCKHOLM

Läs mer om The Tea Centre of Stockholm

Magnus B

Magnus B tycker:

"En resa hundra år tillbaka i tiden. Klingeling, där klämtar klockan när man gör entré. Den Sri Lankesiske ägaren blir inte glad om man frågar "har ni ... "

Café Oye

Katarina Bangata 21, Stockholm

Läs mer om Café Oye

Roza M

Roza M tycker:

"Under ett par spenderade jag tillsammans med en mycket god vän varje söndagsmorgon på detta café. Vi hängde på låset när de öppnade och bokade snabbt ... "

Frapino Café & Bar HB

Långholmsgatan 3, STOCKHOLM

Läs mer om Frapino Café & Bar HB

Mikael S

Mikael S tycker:

"Här tar jag mig en kaffe-to-go ibland och den har alltid varit bra. Snabbt går det också. "

Il Caffè

Bergsgatan 17, Stockholm

Läs mer om Il Caffè

Calle L

Calle L tycker:

"Coolt, bra trevligt med gott kaffe "

Barista Fair Trade Coffee

Odengatan 34, STOCKHOLM

Läs mer om Non Solo Bar

Janne B

Janne B tycker:

"Trevligt ställe! Åt lunch där idag och allt var väl godkänt. Dock så skulle dem kunna hålla lite mer städat på toaletterna men det är mer besökarnas f ... "

Vurma Södermalm

Bergsundsstrand 31, STOCKHOLM

Läs mer om Vurma Södermalm

Malin J

Malin J tycker:

"Fantastiska salladar med fin mix av dressing, grönsaker och valbart tillbehör som till exempel couscous eller quinoa. Minus för den minimala toaletten ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret