feedback company

Ardennergatan 42, Upplands Väsby

Läs mer om Cityvovven's Hundservice

Helena B

Helena B tycker:

"Jag har anlitat Cityvovven i nära två år nu och det har alltid funkat oklanderligt! Jag har rekommenderat dem till alla jag känner. "

Kattpensionat Upplands Väsby

Skultunagränd 17, Upplands Väsby

Läs mer om Kattpensionat Upplands Väsby

Anders

Anders tycker:

"Har aldrig känt mig så trygg på semestern när vi lämnat bort vår älskling. Trevligt bemötande, kunnig och duktig. Märktes att kattens bästa var vikti ... "

Sjöhaga Hundcenter

Sjöhaga 1, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Sjöhaga Hundcenter

Rolf S

Rolf S tycker:

"En som tar hand om matte/husse, samt Hunden såklart, Hon räddade nej och min hund, n'r polisen visste ingeting. Hon fixade det. En jättekrammm. "

Angskärs Hundpensionat

PL 1797, NORRTÄLJE

Läs mer om Angskärs Hundpensionat

Maude W

Maude W tycker:

"Vår hund rekommenderar verkligen Angskärs hundpensionat! Hon stortrivs varenda gång och vill knappt åka med hem! Själva tycker vi att personalen är jä ... "

Anneberg Hundhotell

Storvretsvägen 9 Anneberg, ENKÖPING

Läs mer om Anneberg Hundhotell

Anna E

Anna E tycker:

"Kanske har förändrat sen vi var där -06. Men då upplevde vi inomhusmiljön som trång, stressig och mörk. Ointresserat bemötande och det känndes inte so ... "

Norrtälje Katthem

Penningby, Norrtälje

Läs mer om Norrtälje Katthem

Victoria S

Victoria S tycker:

"Tar hand om hemlösa katter på bästa sett. Mycket fina lokaler. Trevliga och hjälpsamma. Allt stöd till dem! "

Kattpensionat Stallbacken

Olhamra Kvarns v. 12, VALLENTUNA

Läs mer om Kattpensionat Stallbacken

Fia H

Fia H tycker:

"Fint beläget. Rent och snyggt. Trevlig, kunnig personal. Allt har gått bra och katterna har varken visat tecken på stress eller misslynthet. Vi har a ... "

Bellbreeds Hund & Kattpensionat

HB Vallarens Hund- och Kattpensionat

Gällstavägen 12, VALLENTUNA

Läs mer om HB Vallarens Hund- och Kattpensionat

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret