feedback company

Hornsgatan 151, STOCKHOLM

Läs mer om Ho's

Emily C

Emily C tycker:

"Inte gott! Fisljummen mat på ngn slags "hålla maten varm-ställ" med värmeljus under....? Svindyrt. Det står nu tydligt klart för mig att trängseln där ... "

Kinarestaurang Fair View House

Krukmakargatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Kinarestaurang Fair View House

Jan G

Jan G tycker:

"Mycket bra kinakrog. Utmärkta dumplingar, ankan på järnplatta är fantastisk! "

Chinese Dragon House i Stockholm AB

Hornsbruksgatan 26, STOCKHOLM

Läs mer om Chinese Dragon House i Stockholm AB

Paulina M

Paulina M tycker:

"Heter numera "Cina!" och har flyttat från Hornstull till Skanstull. Synd tycker jag som tidigare hade denna fantastiska restaurang runt hörnet. En hel ... "

Restaurang Flower City

Ringvägen 12, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Flower City

Henrik J

Henrik J tycker:

"Halvtråkig kinabuffe med ganska lite att välja på. Deras sushi har en konstig bismak. Helt okej om man bara är ute efter att bli mätt. "

Restaurang Ming Palace

Mariatorget 2, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Ming Palace

Klara A

Klara A tycker:

"Blivit hämtmat några gånger när jag bodde vid mariatorget. Nöjda! "

Restaurang Lai-Lai

Högalidsgatan 52 B, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Lai-Lai

1 reco

Elisa N

Elisa N tycker:

"Min favoritrestaurang. Kanske inte på grund av lokalen. Och kanske inte heller på grund av dess klientel. Eller ens maten förutom min favoriträtt. Men ... "

China Restaurant

Ringvägen 110, Stockholm

Läs mer om China Restaurant

1 reco

Mats K

Mats K tycker:

"Äntligen! Nu behöver du inte åka ända till Kina för att äta RIKTIG och god kinesisk mat! Restaurangen har klassiska kinesiska rätter från kinesi ... "

Restaurang China City HB

Peony

Skulptörvägen 4, Johanneshov

Läs mer om Peony

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Kinesisk restaurang, Söder,medborgarplatsen

Andra städer i länet
Är det kinesisk restaurang i Söder du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat kinesisk restaurang i Söder, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Söder anknutna till kinesisk restaurang.