feedback company

Bäckgatan 15, VÄXJÖ

Läs mer om Billa Lidhem Holding AB

Frida G

Frida G tycker:

"Ett av de minsta Benetton jag har varit inne i, men servicen är helt fantastiskt bra och vänlig. Utbudet är ju inte det bästa på grund av storleken, m ... "

Singoalla Bröllop & Fest

Norrg. 22, VÄXJÖ

Läs mer om Singoalla Bröllop & Fest

AnnaMaria K

AnnaMaria K tycker:

"Bra och positivt bemötande med glad och positiv personal. Proffesionell rådgivning. "

Aima Mode AB

Storgatan 27, Växjö

Läs mer om Aima Mode AB

Anna O

Anna O tycker:

"Favorit affären i Växjö stad. Jag går alltid in i butiken när jag är inne i stan och ska handla kläder. Snygga klänningar, jeans och tröjor! "

Mohamoud, Abdikadir Ahmed

Höstvägen 22A, VÄXJÖ

Läs mer om Mohamoud, Abdikadir Ahmed

Jibriil A

Jibriil A tycker:

"Jag tycker att det är bra för Arabysamhälles för goda servis. Man kan handla mat kläder med mer och det är närmre för oss. "

Gina Tricot

Storgatan 30, VÄXJÖ

Läs mer om Gina Tricot

Viktoria

Viktoria tycker:

"älskar GINA!! Ska dit idag och kolla in nyheterna :9 är man shoppinggalen så är man, fick hem kläder från stylebystars.com idag och nu ska man bränna ... "

Intersport

Storgatan 9, VÄXJÖ

Läs mer om Intersport

Fredrik A

Fredrik A tycker:

"Det finns bra sportgrejjer om man gillar de traditionella sporterna som fotboll men inget för extremsportaren då utbudet av sådana varor är obefintlig ... "

Guldrosen Present och Kläder AB

Bäckgatan 14, VÄXJÖ

Läs mer om Guldrosen Present och Kläder AB

Malin A

Malin A tycker:

"Missa inte denna lilla mysiga butik när ni är i Växjö! Den må vara liten, men det är en guldgruva för den som är tokig i inredningsdetaljer så som vas ... "

Intersport

Handelsvägen 8 A, VÄXJÖ

Läs mer om Intersport

Andreas W

Andreas W tycker:

"-jag köpte nya skor av en viss snubbe som verkligen passar som försäljare för folk i 20 års åldern. Vill man ha en kul upplevelse när man shoppar är ... "

Gåård-Davidsson i Växjö

Birkagatan 4, VÄXJÖ

Läs mer om Gåård-Davidsson i Växjö

Kappahl Sverige

Storgatan 20, VÄXJÖ

Läs mer om Kappahl Sverige

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret