feedback company

N. Esplanaden 11, ÄLMHULT

Läs mer om Olofssons Kläder i Älmhult AB

Tomas H

Tomas H tycker:

"Trevligt bemötande. Inte den mest moderna butiken, aldrig rea men bra kvalitet på varorna till bra priser. "

Trend House i Värnamo

Norra Esplanaden 1, ÄLMHULT

Läs mer om Trend House i Värnamo

1 reco

Malin A

Malin A tycker:

"Bra klädaffär för att vara i en sådan liten by som Älmhult. Snygga kläder både för killar och tjejer, och himla trevlig personal och snygg lokal. Bra ... "

Svärdells, Jc

Zayed Mohammed Khattab, Jamal

Baldersgatan 32A, ÄLMHULT

Läs mer om Zayed Mohammed Khattab, Jamal

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret