feedback company

Tremark Herrmode

Kungsgatan 30, ALINGSÅS

Läs mer om Tremark Herrmode

Linnea S tycker:

"Har bara varit här inne en gång, men minns att jag fick mycket bra hjälp av personalen vilket verkligen behövdes eftersom herrmode inte är mitt starka ... "

K.e. i Alingsås AB, Jc

Kungsgatan 32, ALINGSÅS

Läs mer om K.e. i Alingsås AB, Jc

Linnea S tycker:

"En av de bästa affärerna att köpa jeans i tyccker jag. Man kan få mycket bra hjälp av personalen´. "

White Shop i Alingsås

Kungsgatan 18, ALINGSÅS

Läs mer om White Shop i Alingsås

Bod L

Bod L tycker:

"Fina kläder, lagom rolig personal. Stora omklädningsrum och kläderna är upplagda snyggt. Det finns både plus och minus med denna butik. "

Lindex Sverige, Lindex

Kungsgatan 29, ALINGSÅS

Läs mer om Lindex Sverige, Lindex

Linnea S tycker:

"Bra affär att köpa sina basplagg i. Dock är butiken i Alingsås ganska liten och har tråkigt utbud. "

Sambal Collection

Hemvägen 32, ALINGSÅS

Läs mer om Sambal Collection

Ingemar M

Ingemar M tycker:

"En helt underbar butik! Vackra kläder och accessoarer. Bra prisnivå också! Här kan man hitta något som ingen annan har eftersom Ralph och Umi köper in ... "

Trx Profilering

Torggatan 6, ALINGSÅS

Läs mer om Trx Profilering

Hanna F

Hanna F tycker:

"Jätte snabb och bra leverans! Låga priser och mycket trevlig personal med hög service nivå! "

Maxi i Alingsås, Ica Maxi

Hemvägen 19, ALINGSÅS

Läs mer om Maxi i Alingsås, Ica Maxi

Anders K

Anders K tycker:

"En riktigt stor ICA butik där det finns lite annat än mat att kika på om man vill. Snabba kassor, smart mejeriavdelning och har en fräsch kött och grö ... "

Sportbutiken i Alingsås AB, Intersport

Kungsgatan 29, ALINGSÅS

Läs mer om Sportbutiken i Alingsås AB, Intersport

Linnea S tycker:

"Den klassiska butiken som man alltid besöker när man är på stan. "

HB Natalie

Kungsgatan 26, ALINGSÅS

Läs mer om HB Natalie

Elo Mode Invest AB

Sveagatan 7, ALINGSÅS

Läs mer om Elo Mode Invest AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret