feedback company

Gamla Kronvägen 7, PARTILLE

Läs mer om T. Gullbergs Ur & Guld

Bjarne A

Bjarne A tycker:

"Gammal Partille butik med kunnig personal/ägare, kvalitéts ur och guld, alltid tid med kunderna även om man inte handlar varje gång, bra tips vad gäll ... "

Jaako, Monica Irene

Selma Lagerlöfs Torg 2, HISINGS BACKA

Läs mer om Jaako, Monica Irene

Annette E

Annette E tycker:

"Mycket bra service ingen kund är för lite värd.Såna små firmor vi ska gynna i dagens samhälle.Dom jobbar för kunderna.Lysande.Jag är så tacksam för hj ... "

Kristoffers Klockateljé

Knektevägen 69, SÄVEDALEN

Läs mer om Kristoffers Klockateljé

Filip b

Filip b tycker:

"Mycket kunnig personal, tillmötesgående. "

Clas Ohlson

Nils Henrikssons Väg 3, PARTILLE

Läs mer om Clas Ohlson

Anders K

Anders K tycker:

"Jag gillar Clas Ohlson! Butiken här är bred och bra med ett stort urval av prylar. Det finns allt från stearinljus till avancerade MP3-spelare. Person ... "

Aug Magnussons Eftr

Järntorgets Ur AB

Slottsskogsgatan 46, GÖTEBORG

Läs mer om Järntorgets Ur AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret