feedback company

Hornsgatan 70, STOCKHOLM

Läs mer om Skönhetsvård Södermalm

Cajsa J

Cajsa J tycker:

"Är inte den som ofta går på olika salonger för olika behandlingar. Men när det väl händer vill jag att det ska kännas speciellt, lite vardagslyxigt. V ... "

Haninge Kroppsvårds Studio HB

Eskilsvägen 59, HANDEN

Läs mer om Haninge Kroppsvårds Studio HB

1 reco

maria n

maria n tycker:

"Proffsiga behandlingar och trevlig personal "

Bro Fot- & Kroppsvård

Klockarbord, BRO

Läs mer om Bro Fot- & Kroppsvård

1 reco

Sussie C

Sussie C tycker:

"Bättre service än den man får här får Du nog leta efter!! Anita är en pärla, och tar hand om alla på ett mycket personligt o vänligt sätt. Prova själv ... "

Christina Kviborgs Hud & Kroppsvård

Solna Hud & Kroppsvård

Stora Nygatan 26, STOCKHOLM

Läs mer om Solna Hud & Kroppsvård

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret