feedback company
  • Vi hade svårt att hitta exakt det du sökte, vi zoomade ut geografin och fick följande träffar

Läkarehuset Stockholm, odenplan

Vi har 18 Läkarehuset, Stockholm, odenplan att välja på

Barnläkarmottagning Läkarhuset

Riddargatan 12 A, STOCKHOLM

Läs mer om Barnläkarmottagning Läkarhuset

Johan E

Johan E tycker:

"Kan bara hålla med Tobias om Ian Modin. Nu är över 20 år sedan jag var kund hos Ian men jag minns fortfarande hans otroliga värme och vänlighet mot os ... "

Läkarhuset Odenplan

Odengatan 69, STOCKHOLM

Läs mer om Läkarhuset Odenplan

1 reco

Hélène G

Hélène G tycker:

"Klok,respektfull, resonemang och förklaringar i stället för pekfingrar. Jag talar om Dr Maria Tasola - hädanefter min livmedikus. Reumatism, diabetes ... "

Läkarhuset

Kungsg. 43, UPPSALA

Läs mer om Läkarhuset

1 reco

Agneta F

Agneta F tycker:

"Snabb service och trevlig personal. Man togs om hand av kunnig och kompetent personal "

Läkarhuset Riddargatan 12 Ekonomisk Förening

Riddargatan 12, STOCKHOLM

Läs mer om Läkarhuset Riddargatan 12 Ekonomisk Förening

Peter P

Peter P tycker:

"xxxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxx x xxxxxxx. "

Läkarhusets Fysikaliska Institut

Pipek AB, Läkarhuset

Stagneliusvägen 47, STOCKHOLM

Läs mer om Pipek AB, Läkarhuset

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret