feedback company

Sjukhusbacken 10, STOCKHOLM

Läs mer om Södersjukhuset AB

Medusa1 Y

Medusa1 Y tycker:

"Jag vill tacka läkare och sjuksköterskor och alla som arbetar på avdelning 23 för att de har gett livet åter till min kära mor som kom dit svårt uttor ... "

Astrid Lindgrens barnsjukhus

Karolinska Vägen 2, SOLNA

Läs mer om Astrid Lindgrens barnsjukhus

Adrian L

Adrian L tycker:

"Vårdpersonalen är proffsiga, empatiska och engagerade. Det märks att de gillar sitt jobb. "

Dalens sjukhus

Åstorpsringen 6, ENSKEDEDALEN

Läs mer om Dalens sjukhus

Marcus A

Marcus A tycker:

"Dalens sjukhus tog fem olika blodprov på mig, och konstaterade att jag har något sorts virus i kroppen. Jag fortsatte äta Alvedon när febern steg mot ... "

Capio S:t Görans Sjukhus AB

Sankt Göransplan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Capio S:t Görans Sjukhus AB

Elina E

Elina E tycker:

"Jag har haft mycket med Capio S:t Görans Sjukhus nu i sommar efter en armfraktur. Jag har både fått hjälp från akutmottagningen, ortopedakuten, ortope ... "

Vallentuna Kommun, Korallen Sjukhem

Åby Gata 6, VALLENTUNA

Läs mer om Vallentuna Kommun, Korallen Sjukhem

Bengt

Bengt tycker:

"Bra husläkare mm. Sjukbesöket gick smärtfritt "

Karolinska Universitetssjukhuset Huddinge

Hälsovägen, HUDDINGE

Läs mer om Karolinska Universitetssjukhuset Huddinge

Moz H

Moz H tycker:

"Trevligaste arbetsplatsen jag vet. "

Capio Artro Clinic AB

Valhallavägen 91, STOCKHOLM

Läs mer om Capio Artro Clinic AB

Samuel C

Samuel C tycker:

"Mycket trevlig & kompetent personal. Sveriges bästa kirurger och en underbar rehab anläggning under samma tak. Miljön andas tillfrisknande lång väg! "

Stockholms Läns Landsting, Sollentuna Sjukhus och

Nytorpsvägen 10, SOLLENTUNA

Läs mer om Stockholms Läns Landsting, Sollentuna Sjukhus och

Therese J

Therese J tycker:

"I dessa tider är tycks behovet av psykiatrisk vård ofantligt. Tyvär är det nog ganska svårt att få tid här.. "

Stockholms Läns Landsting, Danderydsgeriatriken oc

Mörbygårdsvägen 5, DANDERYD

Läs mer om Stockholms Läns Landsting, Danderydsgeriatriken oc

Mikaela T

Mikaela T tycker:

"danberyds sjukhus är det absolut bästa sjukhuset jag varit på. mycket trevlig och mycket hjälpsam personal! de har många olika avdelningar och de gör ... "

Barnbördshuset Stockholm, Bb Stockholm

Mörbygårdsvägen 5, DANDERYD

Läs mer om Barnbördshuset Stockholm, Bb Stockholm

K

K tycker:

"Fantastiskt bra och empatisk personal. Alla, från medicinskt ansvarig läkare till undersköterskorna, gör ett beundransvärt arbete. Lokalerna är vackra ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret