feedback company

Riddargatan 28, Stockholm

Läs mer om Luxive

Sabrina T

Sabrina T tycker:

"Underbar mat! Bra service, fina råvaror och verkligen vällagad mat! "

Lebanon Meza Lounge

Hamngatan 6, STOCKHOLM

Läs mer om Lebanon Meza Lounge

Nikola T

Nikola T tycker:

"Bra mat, bra läge, bra magdans :) "

Beirut Café

Engelbrektsgatan 37, Stockholm

Läs mer om Beirut Café

Stefan D

Stefan D tycker:

"Ett av mina stammishak. Synd att man inte får röka vattenpipa längre inomhus..God mat och skön stämning. Vore kul med lite mera magdans, skapar extra ... "

Halv Grek Plus Turk

Jungfrugatan 33, STOCKHOLM

Läs mer om Halv Grek Plus Turk

Calle L

Calle L tycker:

"Bäst av sitt slag. Boka bord om ni är fler än 2.... "

Café Mezo

Södra Storgatan 5, HELSINGBORG

Läs mer om Café Mezo

Torbjörn J

Torbjörn J tycker:

"Bra mat, kaffe, bakelser och service. De tar kort numera. Fin uteservering! "

Libanesiska Köket

Sankt Eriksgatan 53, STOCKHOLM

Läs mer om Libanesiska Köket

Noel H

Noel H tycker:

"Bra libaneskäk och trevlig personal till ett väldigt billigt lunchpris (60-70kr). "

Tabbouli Kungsholmen

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM

Läs mer om Tabbouli Kungsholmen

Flisan

Flisan tycker:

"Dålig service ! har man som vi hade, redan bestämt meny och beställt den innan.Flera veckor faktiskt, så borde de kunna ställa fram förätterna, när ma ... "

Underbar

Drottninggatan 102, Stockholm

Läs mer om Underbar

Peter F

Peter F tycker:

"Väldigt fullt under lunchtid, men bra mat och bra portioner. "

Restaurang Sahara

Folkungagatan 126, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang Sahara

Martina A

Martina A tycker:

"Mysigt miljö, underbara mat och trevlig service!! "

Libanon Grill & Meza

Ynglingagatan 3 , Stockholm

Läs mer om Libanon Grill & Meza

jasmine r

jasmine r tycker:

"Bästa libanesiska maten i Stockholm - bra portioner, prisvärt och riktigt gott! Jätte trevlig personal dessutom. Toppen ställe! "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret