feedback company

Södra Förstadsgatan 124, MALMÖ

Läs mer om Lidl Sverige, Butik Lidl

Mia A

Mia A tycker:

"Trevlig hjälpsam personal, rikt varierat sortiment,fräsch frukt och grönt. Ibland måste man dock besöka en större affär för specialvaror. "

Dalaplans Livs & Spel

Dalaplan 4, MALMÖ

Läs mer om Dalaplans Livs & Spel

Rekommendera företaget

Kbc (kurdish Broadcasting Channel)

Ystadvägen 22, MALMÖ

Läs mer om Kbc (kurdish Broadcasting Channel)

KZ Livs Import Export

Vera Ema Da Rocha Gomes

Ystadvägen 8 - 10, MALMÖ

Läs mer om Vera Ema Da Rocha Gomes

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret