feedback company

Långsjövägen 109, ÄLVSJÖ

Läs mer om Svenska Ventilationsgruppen AB

anders a

anders a tycker:

"Har faktiskt ingen aning vilken prisnivå dom hade men jag antar att det var bra då vår förening verkligen Inte kastar ut några slantar i onödan ( d ... "

Järna Ventilationservice & Fastigheter

Brostugevägen 3, NYKVARN

Läs mer om Järna Ventilationservice & Fastigheter

Sonja K

Sonja K tycker:

"Mycket seriöst företag trevliga, hjälpsamma och kunninga och snabb installation på värmepump "

Friska Fläktar Luftbehandling, Hk

Pilgatan 3, NORRTÄLJE

Läs mer om Friska Fläktar Luftbehandling, Hk

Bosse B

Bosse B tycker:

"uselt första intryck, längre kom vi inte! "

AB Alper Plåt & Ventilation

Radiovägen 6, TYRESÖ

Läs mer om AB Alper Plåt & Ventilation

Sören R

Sören R tycker:

"Täta kanaler, bra kvalite och trevlig gäng !!! Pålitliga och snabba !!! "

AB Nacka Industrifläkt

Olaus Magnus Väg 51, JOHANNESHOV

Läs mer om AB Nacka Industrifläkt

Sören R

Sören R tycker:

"Mycket seriösa och pålitliga !!! Bra pris och kvalite !!! "

Allklimat Svenska

Storgatan 22, SOLNA

Läs mer om Allklimat Svenska

Mikael L

Mikael L tycker:

"Se upp för Allklimat Allklimat fakturerar hutlösa priser och bilersättningar som är oriktiga. De lämnar ingen prisuppgift i förväg och utan att åtgä ... "

Ventilationsutveckling Vuab, Huvudkontor

Kemistvägen 2, TÄBY

Läs mer om Ventilationsutveckling Vuab, Huvudkontor

Mary V

Mary V tycker:

"Köp Ej annars får ni som vi betala i onödan! Snabba på att sälja och installera, men oerhört dåliga på att service vid problem under garantitiden ... "

Bravida Sverige

Industriaktiebolaget Ventilator

Lövholmsvägen 9, STOCKHOLM

Läs mer om Industriaktiebolaget Ventilator

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "luftbehandling, stockholm". Vi hjälper er gärna att hitta rätt hantverkare - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast med rekommenderade hantverkare

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Luftbehandling i Stockholm

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar