feedback company

Hälsingegatan 8, STOCKHOLM

Läs mer om Allvåg System AB

Tomas L

Tomas L tycker:

"Företaget levererade vad de lovat och även på utsatt tid!!! Det händer inte ofta oavsett. Rekommenderar skarpt "

Stockholms Pumpservice

Tjärhovsgatan 25, STOCKHOLM

Läs mer om Stockholms Pumpservice

Björn A

Björn A tycker:

"Kompetenta, trevliga, snabba. Bra service. Det kostar ju en bra slant men det tror jag alla konkurrenter gör också. Här får jag iaf kvalitativ service ... "

AB Evergreen Solutions

Norrtullsgatan 6, STOCKHOLM

Läs mer om AB Evergreen Solutions

Per Gunnar N

Per Gunnar N tycker:

"Kunniga inom avloppsvattenrening och trevligt bemötande. Verkar ha en bra produkt för avloppsvattenrening, minireningsverk. "

Kahls The & Kaffehandel

Centralstationen, STOCKHOLM

Läs mer om Kahls The & Kaffehandel

Lisa P

Lisa P tycker:

"Perfekt kaffe och perfekta gå-bort- presenter som alternativ till blommor. Kan bli lite väntetid efter lunchen. "

Köksbörsen AB

Storängsvägen 19, STOCKHOLM

Läs mer om Köksbörsen AB

eva p

eva p tycker:

"Beställde 1 st dubbelfrys samt 1 st dubbelkylskåp, betalade i förskott via deras webshop en måndag kväll, redan dagen efter så levererade dom varorna, ... "

Marinshopen RM AB

Grossistvägen 1-5, ÄLVSJÖ

Läs mer om Marinshopen RM AB

Lennart P

Lennart P tycker:

"Har full förståelse för Marinshopens agerande. Klart den bästa butiken för reservdelar och specialistkompetens på marknaden i dag. "

Water Company i Sverige, Region Norr

Flygfältsgatan 9, SKARPNÄCK

Läs mer om Water Company i Sverige, Region Norr

Kent J

Kent J tycker:

"Kan bara ge detta företag goda betyg, vi har 2 kolsyreautomater (kommunalt vatten) och en cooler med dunk. Tidigare har vi haft 3 coolers med källvatt ... "

Smaky Restaurant AB, Smaky

Regulatorvägen 21, HUDDINGE

Läs mer om Smaky Restaurant AB, Smaky

Niklas R

Niklas R tycker:

"Tillhandahåller Resutaurang artiklar av högkvalité, har kunniga medarbetare "

AB Multeral

Planiavägen 15, NACKA

Läs mer om AB Multeral

Jonny B

Jonny B tycker:

"Mina bästa rekommendationer. Här har jag med proffs att göra, trodde att det var ett vanligt service företag jag ringde men vart snart varse om att Mu ... "

Jansson & Partner

Gamla Brovägen 22, SALTSJÖ-BOO

Läs mer om Jansson & Partner

Henrik L

Henrik L tycker:

"De säljer papperskorgar för utomhusbruk, cykelställ, informationstavlor mm Duktiga,seriösa och trevliga "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret